Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Herregud. Nästan ett år sen!

Permalink0

Hej alla och Olle, tydligen en trogen läsare.
Det har nästan gått ett år sen jag skrev sist. Det har både hänt det ena och det andra. Nu är jag inte längre 2 barns mor, utan 3!!! Helt sjukt:))). Jag fick en till pojke den 31/10 2012 lilla Noah. Han är helt fantastiskt. Och tänk att jag blev gravid när lilla Malcolm bara var 4 månader gammal. Älskade lilla grisar<3
Nu har jag en fyraåring,ettåring och en på tremånader! Man kan gladeligen säga att mitt liv verkligen inte är lugn eller tråkig!
Eller jo ibland är det tråkigt när jag märker hur lite tid jag har för mig själv:( hinner knappt duscha. Eller går knappt till affären. Såna enkla vatdagagrejer saknar jag, och det känns tråkigt.

Vilken helvändning. Nu sitter jag här och skriver med mina tre grisar sovandes vid mig och jag snorar och har feber:/ hoppas jag inte yrar och skriver för mkt skit!
En annan grej. Jag har gått och blivit ensamstående. Ja ni. Eller separerad. Fast komplicerat. Så om den biten kommer jag nog inte prata om så mkt. Så min vardag som trebarns mor har inte riktigt tagit form. Försöker hitta rätt sätt och greja med rutiner så som det funkar för mig.
Med läggdags tycker jag att jag lyckats rätt bra, jag menar....dom somnar ju redan kl 7. Lyx faktiskt!

Det var allt för mig för idag.
Ha det bra

Mamma Steffi

Till top