Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Knyt kalas på dagis

Allmänt Permalink0
Idag är det mysig knyt kalas på dagis. Yaaay! Vad kul Marley och pappa Seydou kommer ha. Själv så jobbar man kväll. Jävla röv asså! Jag som vill så gärna vara med. Idag på morgonen när jag lämnade henne så satt alla barnen och tränade på massa mysiga sånger som dom ska sjunga till alla föräldrar. Åh! Snyft! Vill ju vara med!!
Vi kommer ha med oss spenat paj som min mamma ägeeeer på att laga. Jag ska försöka mig på paj utmaningen om inte mamsen vill fixa ihop något. Jag försöker övertala henne haha!
Jag får lixom fixa ihop allt och sen inte ens vara med på knytisen, usch så tråkigt och så jävla typiskt!
Jag hoppas pappa Seydou tar massa bilder idag.

Förresten, igår på morsdag så fick jag världens sötaste värmekudde som ser ut som en kanin=) så söta dom är. Tack mina älsklingar! Kul att få något man verkligen behöver. Sen på kvällen efter jobbet fick jag en fin ros och massa pussar och kramar av pappa Seydou (när Marley sov så klart,wiiiiiiha!) Mys dag!

Hoppas ni har en toppen Måndag!
Kram Mamma Steffi




Till top