Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Skansen 2010

Allmänt Permalink2
Marleys allra första Skansen besök. Nästan så att pappa Seydou och jag var mer exalterade av att se björnarna, Marley såg mest rädd och förvirrad ut. Hon blev skraj av ugglorna haha, stackars lilla gumman. Men vi hade en toppen dag! Styvmor,min lille bror Matias och min far följde också med.

Fina Marley, morbror Matias syns lite i bakgrunden
Några gråa skuttande djur, som apor typ kommer inte ihåg vad dom heter
Ekorren Astrid(jag döpte henne) åt upp Marleys äpple=)
Ja det är jag, Mamma Steffi ser ut så när hon vandrar på Skansen med familjen, inte ska man behöva se ut som om man ska på fest. Utan all natural förstår ni...
Pappa Seydou, morfar och Marley
Björnarna =) dom man såg mest fram emot att se
Den onda ugglan

Utsikt

En ren som Marley kallade för Bambi, så nu heter den så. Renen Bambi

En Same hydda som jag och Marley ville gå in i men den var låst


Om ni undrar så är det sälen Moses på bilden

Hoppas ni tycker det är fina bilder, Vi Älskar Skansen!

Hoppas ni också hade en toppen helg!
Mamma Steffi
#1 - - CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!:

Haha det va de va? Ni har inte tänkt på att skaffa fler? :)



Ja det tycker jag verkligen att du ska göra, sånt e ju alltid kul att läsa om :)



Haha jo jag har hört fler som sagt så, hoppas bara jag kommer få ta den. Har blödarsjukan så då är det inte säkert...



#2 - - Ama de casa:

Nu blev jag nostalgisk... Sälen Moses hade jag hemma i mitt badrum 1985 :-) Jag jobbade på Skansen då. Jag har bloggat om det här:



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10753913

Till top