Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Lång dag idag...

Allmänt Permalink0
Imorse så sprang jag iväg till dagis som vanligt med Marley. Hon hade en fin mössa på sig t.om strumpbyxor under byxorna. Knäpp morsa tycker ni kanske, men är det bara jag som tycker att det börjar bli super kallt? Snacka om att hösten kom snabbt!
Sen så var det fort iväg till Gärdet där 3tjejer.se nya kontor ligger(dom flyttade under sommaren). Idag så fick jag sitta och redigera en film om Sunsilks nya super dunder grymma serie. För att veta mer så får ni logga in och kolla läget på 3tjejer.se helt enkelt!
På vägen hem så var jag helt slut och kan lätt sitta och lyssna på andra människors samtal, har inte det hänt er?? Det var hur som helst en man som sa i sin mobil lite högt och irriterad precis innan han skulle av..." ja men vad fan, det blir tydligen alltid fel på mitt sätt...", Åh tänkte jag, vad är ditt sätt? hoppa inte av...vill veta mer!! Usch vad nyfiken jag är. Sen så satt det ett gullegull par som satt tillsammans och kollade på film på sin IPhone, jag menar hallå....skärp er människor, vi glor på TV hemma alldeles för mkt, sen så sitter vi jämt vid datorn och nu så ska man titta på film på t-banan oxå?!! Lite sjukt tycker jag!!
Aja...det var allt för den här gången, finaste pappa Seydou kom hem nyss med fina rosor till mig=) Snacka om att man är bortskämd.
Puss Steffi


Mina rosor

Här är vi nu
Till top