Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Oj oj oj länge sen....

Allmänt Permalink0
God dag mina kära!
Det var jätte länge sen jag skrev!! Vi har då mest tagit det lugnt, finaste Marley går på dagis precis som vanligt och har det super bra. Fast här om dagen så ramlade hon jätte hårt, hon har en stor skorp sår på näsan. Jag fick lite ont i hjärtat när jag hämtade henne på dagis och såg hennes röda lilla näsa, nästan så att man ville stå där och skälla ut dagis fröknarna. Men nej, barn ramlar....mm det gör dom!  Pappa Seydou tycker att dom förtjänar en utskällning, men jag har lite svårt med det. Idag så frågade jag exakt vad det var som hände, för jag vill ju absolut inte att Marley ska få nån märke på näsan. Fröknarna sa då att det ser värre ut än vad det är, det är bara en liten skrap sår. Mm okej tänker man då, barn ramlar väl bara som sagt!
Men om Marley faller så igen då blir det ett jävla liv....

Ha en toppen dag....tjohej!
Till top