Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Heja Sverige...ehm....

Allmänt Permalink1
Helt ärligt, skojar folk med mig? Vad händer med Sverige i år asså. Ingen Eurovision final det är en rejäl skandal. Fast det är inte Sveriges fel i storhet utan Europa ÄRLIGT, hur dålig musik smak har inte ni? Ukraina i final give me a break! Äntligen så skickar vi en jätte toppen låt till Eurovision och så kommer den inte med i final. Ne, jag är jätte besviken. Eurovision var liksom vår sista chans i år. Sverige är inte ens med i fotbolls VM, och hockey laget skötte ju sig si sådär i hockey VM men bra med brons plats iaf. Ne...usch och blä. Vilken tur att Kronprinsessan ska gifta sig i sommar, då har vi Svenskar nåt roligt att se fram emot för i allt annat verkar vi ju suga!

Så heja heja Sverige vettja...!!
#1 - - Lopez:

Ahhhhh visst är det hemskt!! Jag var så chockad igår kväll! Fast jag o Martin håller på Ukraina nu, den var cool! Däremot Irland, Cypern och Danmark kan jag inte förstå!



Bröllopet den 19:e är årets höjdpunkt! Jag,Nico,Martin o Elena ska in och kolla och vifta med flaggor! Efteråt så ska vi fortsätta fira här hemma, jag samlar på den " officiella bröllopsserien " så allt kommer vara väldigt kungligt! Vore jättekul om vi möttes upp i stan och viftade med flaggor och sen är ni välkomna hit med!

Nu börjar det bli ordning på mig igen, känner mig som törnrosa ( ha ha ha) som har sovit i hundra år... Nä, skämt åsido så har dem här graviditeten hittills däckat mig, men det börjar bli lite bättre! Så vi måste ses! :-)

Till top