Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Jag är så nervös, vad händer?

Allmänt Permalink1
Ja, vissa personer har kanske svårt att förstå hur man kan vara tjej och gilla fotboll så mycket. Min dröm har T.om varit att bli Sports journalist förr. Något som kanske är det som jag verkligen borde bli fast jag inte riktigt har insett det.
Uruguay spelar kvartsfinal mot Ghana på fredag, och jag tror att jag inte kommer kunna se matchen. Jag blir alldeles för nervig och arg och ledsen och typ svettig. I am a real mess när dom spelar. Jag älskar Sverige, men den kärlek jag känner för Uruguay när jag ser dom spela är helt omöjlig att förklara.


(Punta Del Este, vackert)
#1 - - Lopez:

Ja de personer som inte tycker att tjejer och sport inte går ihop måste vara några riktiga knäppgökar, det är ju 2010 och vi har ju ett någolunda jämnställt samhälle, och de som jag gör skillnad på könen borde gräva ner sig någonstans.

Men det är intressant ändå, och tänk nu Steffi hur bra det är att vi kommer uppfostra en ny generation, där vi har ett sunt genustänk!( till skillnad från så många innan oss )



Fotbollen är sjukt spännande! Jag vet ju att jag får en väldigt ledsen man ifall Uruguay förlorar så det känns väldigt viktigt att det går bra för er nu! Nästa vecka så ska vi dessutom på semester, och för semesterlyckans skull så är det ju fint med glada miner ha ha.... hoppas hoppas att ni går till final!!!!!!



Kram på dig i värmen! :-)

Till top