Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Jag vill vara för evigt ung!!

Allmänt Permalink1
Ja, jag vill vara ung och vacker för evigt. Jag har vaknat idag med lite ålders ångest. Den 1 september fyller jag faktiskt 26 år. Åh nej lixom! Jag vill inte vara gammal, grå och tråkig, jag vill vara ung, snygg och på topp hela tiden för alltid.
Man åldras snabbare när man har barn sägs det, mmm säger jag bara. Jag är ju inte rynkig och grå än, men jag är ganska tråkig ibland. Och det suger, jag vill vara roliga Steffi. Det ska jag fan i mig bevisa i Spanien, min vackra kusin från Barcelona ska komma till oss i Alicante(Torrevieja) för att festa med mig. Wohooo....!!



Det var det om mitt ålders ångest, nu ska jag käka lite broccoli gratäng!

Kram
#1 - - Mamma Steffi:

På tal om festandet, haha min kusin var ju värre än mig. Hon orkade inte heller festa loss. Så jag antar att jag börjar bli grå och tråkig....så deprimerande...

Till top