Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Ärenden ärenden och ärenden...

Allmänt Permalink0
Massa spring idag i Vällingby centrum. Jag känner mig så himla blåst, jag mindes inte vilken optiker jag är inskriven på för att kunna göra nya linser. Så typiskt mig, hur som helst så lyckades vi klura ut det genom att springa runt i varenda optiker butik. Det var Synsam, så självklart!
Så imorgon har jag tid för ögon koll, eller hur man nu än säger. Så skönt med nya fräscha linser=)
Det var det, och så ska vi köpa en ny kamera(Äntligen!!) och så är pappa Seydou hos mekanikern för att fixa bilfönstret. Se vad duktiga vi är, vilka grejer vi har lyckats med. Imponerande!!
Spanien resan närmar sig ju...snart är det Lördag!! Måste inhandlas blöjor och välling!!=)


Mamma Steffi
Till top