Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Här är jag

Allmänt Permalink0
Så kul att folk "saknar" mig när jag inte skriver, det uppskattas!
Jag har då jobbat och inte riktigt gjort annat. Shoppat lite kanske=)
Något jätte kul hände oss förra veckan, Pappa Seydou spelade på en sån lott eller satsade pengar på en hockey match rättare sagt och vann. Vi vann 20.000=) så nu sitter jag och väntar på att förhopningsvis få resa bort över en helg eller nåt. Kul va? Snacka om tur. Nu brukar vi drömma oss bort och hoppas på att nästa vinst blir miljoner haha!

Marley mår toppen och blir bara vackrare och bästare(?) för varje dag som går. Nu är hon på dagis och äter lunch nu antagligen. Jag börjar jobba 15.45 -21.00 idag. Tråkig pass. Man kan inte riktigt göra något på dagen och inget på kvällen.
Kommer träffa min älskling så sent idag buu! Men vi får hitta på något skoj imorgon istället.


Här kommer festliga bilder på Marley!



Kram Mamma Steffi
Till top