Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Har saknat dig bloggis!

Allmänt Permalink0
 Nu är jag åter tillbaka.  Idag är jag en tre barns mamma. Tre! Och ensamstående. Blir att ändra och vrida runt och fixa med bloggen framöver. Måste ju byta bilder. 
Hur som. Hej! Mina små heter Marley 6 år, Malcolm 3 år och Noah 2 år.
 
 
Som ni förstår så har jag fullt upp speciellt när man är ensam 100%....
Vi bor iaf i Vällingby,  älskar! Här trivs vi jätte bra. Både dagis och skola är jag nöjd med!
Sååå det här var en liten kort tråkig intro om, oss, nu har jag lovat mig själv att börja med bloggen igen. Har ju saknat dig! Framöver ska jag väl skriva av mig både när jag har bra dagar och rejäla skit dagar...det händer mycket hos oss så jag hoppas ni hänger med!
 
Kram mamma Steffi
Till top