Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Jag är förvirrad

Allmänt Permalink2
Är jag en elak flickvän? jag har börjat ogilla pappa Seydous jobb, eller inte ogilla men den stör mig bara. Hans så himla jobbiga tider, kanske människorna där? jag vet inte. Det känns lite små skumt det här. Jag saknar när vi hann umgås och ba kunde sitta och skratta tillsammans och snacka skit om folk. Nu så hinner vi knappt ses, vi orkar inte ens vara uppe och titta på film ihop längre. Vi hinner typ sätta på Play och sen så somnar vi. Vad är det för mys lixom? Han har en skön schema egentligen, där han får massa lediga dagar, men jag har inte riktigt känt av det ännu. Jag kanske ska ge det tid. Vi måste ju hela tiden gå efter hans schema, det kanske är det som är det jobbiga. Det är ju jag mamma Steffi som håller i stekarna, jag har lite maktbehov. Han ska gå efter mig ju, haha aah det var nog lite elakt, eller?  Mmm jag får dividera på den biten ett tag, det blir nog bättre.

Hur som helst så klippte jag håret igår=) Hoppas ni tycker att det är snyggt, för det gör jag!
Steffi
#1 - - bs:

Jätte snyggt hörru du!

#2 - - Anonym:

Njas

Till top