Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Idag en vanlig dag

Allmänt Permalink0
Marley är på dagis, pappa Seydou är ledig och vilar och jag har haft mys frukost med finaste Rebecka och Amanda. (Mina grannar som jag har börjat hänga med) Det verkar bli en bra dag den här.
Jag har inte skrivit på några dagar, det har vart lite upp och ner med mitt humör. Jag har nog lite små prestationsångest av olika slag. Låter konstigt kanske, men jag känner mig så himla rastlös, jag som har så mycket talang(tycker jag själv), borde väl få ett jobb på någon tidning.
Det verkar som att bara för att man inte skriver om sex eller dagens skit outfit så är man ointressant?! Eller? ne nu vimsar jag bara...Ignorera mig!

Något kul är då att vi har köpt en väldigt snygg ny TV, det var för fan dags verkligen. 42 tums är den...and we love it. Och så har vi köpt en ny super bra och fin dammsugare, som har såna lukt kulor som får lägenheten att lukta blommor. Vilka grejer det finns asså...technology people!
Väntar fortfarande svar från fotbollsverige.se (för er som bryr sig), han verkar lite små seg den människan. Hoppas hoppas hoppas på svar snart!
Intressant liv tycker ni nog, jajemän säger jag då. Även fast man klagar ibland så älskar jag mitt liv.

Ha en bra dag allihop.
Mamma Steffi
Till top