Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

God middags tips

Allmänt Permalink2
Tänkte dela med mig av min jätte goda middag. Jag köpte en hel grillad kyckling och en fryst thai wok paket, ni vet såna som finns i frysen redan färdiga typ?
Och så hakade jag kycklingen, så gott jag kunde och så stekte jag ihop det med woken, bara salta och peppra lite. Så gott och jätte enkelt!
Man kan oxå ha ris till, men jag gillade att ha det bara så här friskt och grönsakig!


Steffi
#1 - - Classy - ung blivande mamma!:

Tack du :) Åh spännande, har du skrivit ner din förlossningshistoria i bloggen? Älskar att läsa såna!

#2 - - Smilla:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Till top