Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Lite lost...

Allmänt Permalink0
Jag har verkligen inte skrivit på så läääänge!!!
Jag kan då meddela att jag nog börjar på praktiken i Juni=) Det kommer bli så kul! Dom verkade verkligen gilla mig, och jag tyckte dom verkade så mysiga och coola. Känns så otroligt bra. Så jag tycker verkligen att ni alla söta ska kolla in 3tjejer.se en super bra webb tv tidning!
Som nytt kan jag då berätta att jag har fått en ny lekpark kompis. Vi har varit och lekt massor i lekparken i Blackan nu i dagarna. Marleys lilla söta dagis kompis och hans mamma är jätte mysig sällskap, jätte kul att äntligen ha någon att umgås med som oxå har barn i Marleys ålder.
Det var då det nya som har hänt....Får höras senare alla söta. Nu så är det familjen Bernadotte på TV4, får inte missas!!


Till top