Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Man blir stolt

Allmänt Permalink0
Men gud så stolt man blir. Så underbart med vinst. Ännu en gång så har Uruguay vunnit, och idag mot Mexico. Så kul att dom är vidare från gruppspelet. Älskar VM när man får njuta såna underbara stunder!
(Nu hoppas väl alla på vinst mot Sydkorea så klart!)

Vad gjorde jag mer idag? joo kära vänner, idag så flög jag iväg med vindens fart kl 9 på morgonen för att lämna Marley på dagis sen så åkte lilla jag T-bana från Blackan hela vägen till Karlaplan till min fina praktik. Har börjat redigera där nu, så underhållande!!
Idag så har vi återigen inte lagat middag hemma, vilken familj lixom. Nej, utan vi åt hos min kära mor. Så nu har inte jag lunch med mig till redaktionen imorgon. Jobbigt! Får väl knalla iväg å köpa en Billys pizza eller nåt igen då.

Ha en bra kväll allihop.
God natt!

Till top