Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Tar ofta långa blogg breaks

Allmänt Permalink0

Hallå alla fina, då är jag åter tillbaka från mitt långa blogg break. Det händer ofta att jag inte skriver här längre. Varför? I dont know! Jag är då hemma nu för tiden med lilla Malcolm som har hunnit bli 4 månader redan:))) tiden går fruktansvärt fort! Jag kan också meddela att Marley är världens bästa storasyster! Hon älskar sin lillebror och har t.om gett honom smeknamnet Malkis;)))

Då är man tvåbarns mamma, det tar nämligen lite tid att inse det, det gjorde det för mig iaf, och hade lite svårt med rutinerna å så, speciellt på morgonen. Men nu så glider vardagen som en dans!! Allt rullar på som om man alltid haft två barn! Det är så fantastiskt när det bara känns så bra!!;)))
Ni får alla ha en fantastisk dag, och jag ska verkligen bli bättre bloggandet:)))
Puss å kram
Mamma Steffi

Till top