Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

3 ska bli 4

Allmänt Permalink3
Ja hipp hipp hurra!!
Jag har en till bulle i ugnen, jag höll mig i 5 månader men nu är sanningen ute haha.
Bebis är beräknad den 16 September, och det går fruktansvärt fort. Ibland känner jag mig som en taskig morsa, för jag hänger verkligen inte med. När jag var gravid med Marley t.ex så minns jag exakt första sparken i magen och tyckte att allt var helt underbart. Men nu så händer saker i magen bara, man hinner nog inte njuta av graviditeten på samma sätt med andra barnet. Men bebis är älskad och efterlängtad iallafall=).

Allt är precis som det ska i magen, vi fick en ultraljud i vecka 14, alldeles för tidigt. Då kunde barnmorskan på KS inte säga så mycket, bara att det var en pojke. Så vi fick en ny tid och fick vänta tills jag var i vecka 18. Ja, vi fick 2 ultraljud med massa bonus bilder=). När vi var på den andra "riktiga" ultraljudet så fick vi höra könet igen, en flicka. Ja, så nu vet inte vad det är haha. Först en pojke och nu en flicka, det får helt enkelt bli en överraskning! Men bebis är frisk och växer precis som det ska, det spelar ingen roll vad det är, den är så välkommen så=)
Åh så lyckligt allt känns, Och Marley kommer helt på riktigt vara världens bästaste storasyster!

Här är bilder från vecka 14:
Vi älskar dig!


Ha en underbar solig dag allihopa
Mamma Steffi
#1 - - Sarah:

Oj vad roligt, grattis och lycka till :)

#2 - - Josefin:

Hoppas på en pojke :D

#3 - - Smsa Låna:

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Till top