Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Här igen

Allmänt Permalink1
Jaha då var man tillbaks här igen. Efter massa upp och ner åkningar på berg och dalbana i mitt liv just nu så orkar jag äntligen sätta mig ner och skriva igen. Jag har då börjat på ett nytt jobb i Januari, har haft lite små fullt upp. Annat skit knas har också hittat sig in i mitt så perfekta liv. Man ska verkligen aldrig ta något för givet.
På jobbet så rullar det på bra, jag är vårdbiträde och trivs rejält. En annan bra överraskning har tagit plats men det avslöjar jag någon annan gång, ni får gärna gissa vad ;)
Marley är lika underbar som alltid, hon babblar gärnet nu man får aldrig tyst på henne hahaha. Hon har börjat säga "också" till allting, mamma sitter också pappa sitter också, dockan sitter också...ja ni fattar! Det är hur roligt som helst att höra hennes knasigheter=)

Ja vad mer kan man skriva på en Tisdag förmiddag, oerhört skönt väder idag. Men har inge lust att hänga ute utan det blir bad häng för mig och vilo stund.

Ha en bra dag allihop, eller ja kanske inte alla. Det finns en person som jag önskar all skit i världen(jag vet att du har gått in och läst min blogg)

Puss och Kram!
Mamma Steffi




#1 - - Lopez:

Det var sanneligen på tiden, välkommen tillbaka till bloggvärlden!

Nu blev jag sjukt nyfiken, är det en bulle i ugnen kanske? Ny lägenhet? Res-planer? Berätta!!



Stor kram!

Till top