Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Onödigt

Allmänt Permalink1
Jag hade skrivit ett inlägg om Sverigedemokraterna men sen så tyckte jag att det var ganska så onödigt, Vem bryr sig lixom. Inte ska dom in i riksdagen helt ärligt?? Det går ju inte, så dumma är väl inte folk eller? och om dom gör det så kommer dom säkert inte få tycka och ställa om något, jag menar vi ska ju ingenstans vi blattar!!
Hur som helst....Jag och politik går inte hand i hand.
Ha en toppen dag allihop!
#1 - - Lopez:

Jag läste det inlägget du hade skrivit, synd att du tog bort det. Det var bra skrivet!



Grejjen är ju det att såna här partier bildar främlingsfientlighet och hat, oavsett om de kommer in i riksdagen eller inte. Och att de får tröga människor som inte fattar så bra att bli elaka.Det är skrämmande....



Egentligen ska de bara tigas ihjäl, för det mediautrymmet som de får ger dem bara en större grupp anhängare, så på sätt o vis så var det ju bra att du tog bort inlägget. Och jag ska inte skriva nåt om dem, från och med nu ska jag inte låtsas om att de finns! ( svårt )



På tal om nåt mycket roligare! Vad stor Marley har blivit, och så söööt! Vilken skön sommar ni såg ut att ha haft!

Tänkte inte på att Marley är född den 19 förräns du sa det. Så stressande att få så nära jul när det är så mycket att fixa! Ha ha ha, lyxproblem va?

När ska marley få ett syskon då? ;-)



Kram kram till er!



Till top