Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Marley skäms för mig

Allmänt Permalink2
Haha, Marley älskar Bumpy ride låten med Mohombi. Den är faktiskt super dansig och en glad låt. Hon dansar för fullt till den precis nu, jätte söt är hon. Men när jag börjar dansa med henne så kollar hon snett på mig och säger.." Nej mamma, nej..."
Asså, hallå? vaddå skäms hon för mig haha? Hon vill ju så klart visa hur dagens kids gör det. Dumma mamma Steffi, jag måste ju börja hänga med, its 2010 nu lixom.


Hos oss just nu:

Marley, min trogna läsare

Marley, shakar rumpa till Mohombi

Jag får inte pussas, hon vill bara dansa!
#1 - - Ama de casa:

Hahaha! Vilken sötnos - en medveten sån också :-)



sv: Vår vistelse i Sverige var otroligt bra - massor av vänner, mat, dryck och upplevelser :-)

#2 - - Sofie (Ung blivande mamma):

Vilka trevliga bilder =)

Till top