Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Long time no see

Allmänt Permalink1
Herre gud så länge sen det var som  jag skrev. Som ni vet så har jag varit på semester i Spanien med min underbara familj. Det var toppen och väldigt väl behövd. Fast jag blev helt ärligt totalt utmattad av semestern, man vill ju så mkt och hinna göra massor men jag orkade knappt. Pappa Seydou och jag drog ut typ 2 gånger och jag blev full på en stor Mojito, förstår ni EN Mojito. Då är man fy fan en tant. På tal om tant idag så fyller jag år. Hipp hipp hurra till mig. Jag blir 2...eehm 18 idag haha. Ne helt ärligt jag blir 26 och mår toppen, fråga mig sen om 4 år hur det känns så får vi se vad svaret blir.
Hoppas ni alla fina har haft en toppen semester, nu blir det back to normal!
Här kommer lite semester bilder.
Steffi
#1 - - Anonym:

Fina bilder! Hoppas att ni hade det underbart!

Till top