Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Världens bästa mamma!

Allmänt Permalink0
Min mamma fyller år idag, världens bästa mamma! Grattis mami Love you!!
Det blir fira på måndag, av alla dagar. Ja för hon jobbar hela helgen och det gör pappa Seydou också, så då har vi bestämt så. Bilder på det kanske kommer upp då!

Jag har varit lat med skrivandet i några dagar, hur som helst så hade vi en as mysig och rolig lördag. Då fyllde min kära kompis Tant Abba(som hon kallas för här hemma) 26 år, ja, Tant Abba vill att Marley ska kalla henne så. Hon är Marleys kära gudmor så dom får väl kalla varandra för vad dom vill helt enkelt haha. Det var en överraskningsfest hemma hos henne och hennes man B på Östermalm.
Vi har efter helgen tagit det lugnt, pappa Seydou var ledig fram tills idag. Idag jobbar han i 24 timmar=( Han är tillbaka hem kl 9 på morgonen imorgon. Det blir tjejkväll med andra ord.

Marley är på dagis, med hennes varma jacka, mössa och vantar. Ja, så kallt tycker jag att det är. Och jag lyssnar på fin musik gammal musik, Motown baby. Jag gillar sånt, jag borde ha fötts förr i tiden.

Det var allt för den här gången...

Toppen...nu hittar inte jag vår kamera igen. Vi tappade ju bort vår förra och köpte en ny i somras. Bra Steffi bra, nu är den borta oxå.....
Bilder får komma upp sen....Kram!
Till top