Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Skellefteå nästa

Allmänt Permalink0
Då har man äntligen en lugn stund, har haft massor att göra idag. Har stor handlat massa blöjor och välling. Och så har Marley fått en ny barnvagn, en lättare resevagn. Vi ska ha family trip upp till Skellefteå och hälsa på familjen Bergman. Kommer vara så skönt att komma bort ett tag, alla ser fram emot att vi kommer och jag längtar till svärmors matlagning!! Jag går fan alltid upp i vikt när jag åker upp dit. Vi planerar att åka skoter och annat skoj, jag har aldrig suttit i en sån jag är en äkta sthlmare...eller ja, äkta före detta Rinkeby barn rättare sagt så sånt har jag aldrig rört förr. Men det ska bli spännande! Bara att ta på sig varma kläder och ge sig i väg till den Norrländska kylan. Syns på landet, eller ja Skellefteå!
Till top