Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

150 år sen!!

Allmänt Permalink3
Ja det var nog typ 150 år sen som jag skrev. Kul att folk har kommenterat ändå och hittat mig. Känns verkligen toppen.
Vad som har hänt hos oss, ja lite allt möjligt. Pappa Seydou fyllde år i lördags, vi hade en toppen hemma fest. Vi var barnlediga, och fick lyx sovmorgon på köpet!! Skönt å slippa bakfyllan!

Bilen är på fix hos mekanikern, den måste vara i topp form för vi ska bila upp till Skellefteå den 20:e för att fira jul med svärmor. Jätte toppen, en riktig svensk Norrlandsjul ska det bjudas på.
Så ni kanske märker att massor är i håll igång här hemma plus att Marley fyller 2 år den 19:e.
Och julklappar ska inhandlas. Jag älskar att ge bort julklappar, eller älskar när Tomten kommer menar jag=)

Idag så var det en jätte irriterande jobbig morgon, Marley har börjat med sin 2 års krisiga attityd. Jag var så förbannad, det tog mig mer än en timma att ta på henne overallen, aaarrrgggghhhh!!! Men vi tog oss till dagis till slut och så blev jag bjuden på frukost hos grannen. Tack för det verkligen!

Bilder från festen kommer upp snarast...ska dricka kaffe, lyssna på musik, sortera tvätt och äta lussebulle. Shit, jobbigt att vara "hemmafru" haha Blackeberg style, inge Hollywood fru här inte.
Mamma Steffi


Marley i lördags med massa tårt sylt runt munnen.
#1 - - Mamma till min mulatt (""v""):

söt

#2 - - sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar:

nämen gud vad söt! x)

#3 - - Freja:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Till top