Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Söta

Allmänt Permalink4
Jag letade efter några jätte viktiga papper idag. Jag hittade inte dom så jag började gräva i garderoben. Då hittade jag dom här jätte söta kläderna som min mamma köpte till Marley när hon var i Uruguay. Visst är dom söta? Dom är helt nya och oanvända. Tänk vad man kan hitta när man gräver lite!



Min lilla tjej är så flickig, hon kommer älska dom här=)
#1 - - Therese:

Funderar på när jag ska åka till Rinkeby imorgon, när ungefär har du tid att ses?? Jag har ju inte ditt nr :-(



Kram t

#2 - - M A L I N |--| E ♥:

Det skulle vara sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



KRAM

#3 - - JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!:

sv; haha ,samma här! Mums (:

Längtar du till sommaren? :)

#4 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

sv: tack så mycket för din röst (:

Till top