Mamma Steffi

Om vardagen som mamma, fest, resor och annat värt att skratta och le för.

Mama time

Allmänt Permalink3
Jag är helt själv med en kopp kaffe, vår laptop och hög musik. Wow, det var ett tag sen, har sån lust att hitta på något men alla mina nära och kära är upptagna. Kan inte någon sjukanmäla sig från jobbet eller skolka från skolan för att umgås med mamma Steffi?

Tänk att det skulle vara en sån fin dag idag, jag kanske blir lite crazy och drar och shoppar i V-centrum
Ses kanske där!



#1 - - Therese:

Om du orkar kan vi mötas i stan nånstans och gå till en lekplats!

#2 - - JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!:

söt blogg (: Allt bra?

#3 - - JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!:

sv; vad mysigt !

tacktack & detsamma ! Gillar du chokladbollar? :) Eller kanske någon annan kaka/bakelse?

Till top